Profil zawodowy

Praktyk działań HR, manager z ponad 13-letnim doświadczeniem z zarządzaniu zespołem i procesami, czynny rekruter i trener. Optymalizuje procesy, minimalizuje koszty zarządzania, egzekwuje przestrzeganie procedur oraz organizuje sprawną pracę zespołu z wykorzystaniem filozofii Kaizen i 5S. Organizatorka +15 autorskich szkoleń i warsztatów z kompetencji miękkich, gwarantująca rozwój leadershipu i obniżenie poziomu niechcianej rotacji pracowników.

Moim celem jest upraszczanie, usprawnianie i organizowanie świata HR w sposób odpowiedni dla zmieniających się warunków rynkowych, przy zachowaniu ekonomicznej efektywności. Poprzez moje działania dążę do tworzenia zespołów, które nie tylko skutecznie realizują cele biznesowe, ale także rozwijają się i angażują dzięki odpowiednim strategiom personalnym i doskonałej obsłudze HR.  

najważniejsze osiągnięcia

  • Zbudowanie działu HR → stworzenie struktury organizacyjnej, 5S na stanowiskach pracy, opis procesów rekrutacyjnych, regulaminów wynagradzania, opracowanie systemu benefitów pracowniczych; 
  • Opracowanie i wdrożenie strategii personalnej, wspierającej cele biznesowe;
  • Stworzenie i aktualizacje polityki płacowej na podstawie koncepcji Total Rewards;
  • Wdrożenie procesu onboardingu → zwiększenie efektywności nowozatrudnionych pracowników, przyspieszenie procesu o  ~20%;
  • Employer Branding & Candidate Experience → poprawa opinii o pracodawcy;
  • Zmiana procesu rekrutacji → oszczędność czasu i pieniędzy o ~40%;
  • Prowadzenie autorskich szkoleń z leadershipu → 10 osób, 12 m-cy, ↑ poziomu przywództwa, ↓ poziomu rotacji o ~15%;
  • Digitalizacja akt osobowych w 10 lokalizacjach → eliminacja błędów + pozytywne kontrole ZUS;
  • Digitalizacja procesów księgowych: automatyzacja dekretacji faktur, elektronicznego obiegu dokumentów i korespondencji → oszczędność czasu z 24h do 8h/dz.;
  • Audyt RODO + wdrożenie rozwiązań → uniknięcie ryzyka potencjalnych kar;
  • Wprowadzenie metody Kaizen → mapowanie procesów + diagnoza wąskich gardeł → optymalizacja procesów biznesowych i eliminacja marnotrawstw, przyspieszenie  ~70% procesów, poprawa komunikacji